Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion

osTicket v1.10 (stable) and Maintenance Release v1.9.15 are now available! Go get it now

Gerente de departamento vendo ticket de outro depto

Eu gostaria de saber como configurar o sistema para que o gerente/responsável por um departamento tenha acesso apenas aos tickets de sua gerência. Hoje tenho vários departamentos na minha configuração, cada qual com um gerente designado. Entretanto, ao logar no sistema, todos os gerentes podem ver os tickets dos demais.Obrigado!

Comments

• Google Translate:
    "I would like to know how to configure the system so that the manager / responsible for a department only has access to tickets for its management. Today I have several departments in my setup , each with a designated manager. However , to log into the system , all managers can view the tickets of demais.Obrigado !"

Version of osTicket?

Ensure that the "manager" only has access to the department that their tickets are assigned to. Strip other departments from them. Remove them from Teams. Make sure their "Group" doesn't extend their departmental access.
Sign In or Register to comment.